Як визначення «грамотність» розвивається для задоволення потреб XXI століття, а саме оволодіння способами пізнання та розуміння медіа технологій, життєво важливими для сучасного світу. Використовуючи різноманітні додатки для своїх смартфонів та комп’ютерів можна поліпшити свої пізнання не тільки в медіа, а й досягти впевненості в собі в постійно мінливому віртуальному просторі.
Цифрова грамотність − це значить вміти ефективно використовувати технології, задля отримання нових знань та можливість спілкуватися й ділитися з оточуючими рівнем своєї майстерності.
Можна виділити чотири принципи цифрової грамотності:
- Розуміння: здатність отримувати явні та неявні ідеї зі ЗМІ.
- Взаємозалежність: форми ЗМІ є взаємозалежними.
- Соціальні фактори: обмін, який можете створити свого власного повідомлення.
- Заняття: здатність розуміти значення інформації та зберегти її таким чином, що зробить його доступним і корисним на довгий час.
Зарубіжні колеги навчилися використовувати смартфон, як цікавий спосіб навчання, зокрема медіаграмотності. Додатки для планшетів та смартфонів дуже корисні аби знати як думати, творити та вчитися в цифровому світі.
1.Toontastic
Toontastic – своєрідна гра, яка дає можливість дітям створювати свої власні мультики. Хоча Toontastic не розроблений спеціально для навчальних закладів, багато педагогів протягом років дають схвальні відгуки про цей додаток. Адже він запалює уяву школярів та студентів і дозволяє їм відчути себе справжніми режисерами та мультиплікаторами.
2. GameStar Mechanic
Ця програма привчає до «цифрової грамотності» в буквальному сенсі слова. Студенти у формі квестів і на основі гри дізнаються про створення комп'ютерної верстки та дизайну онлайн гри. Навчившись створювати ігри, діти будуть розуміти систему мислення, творче вирішення проблем та мотивацію до подальшого навчання у цій сфері. До того ж користувачі можуть спілкуватися у спільноті GameStar Mechanic.
3. StoryLines for Schools
Цей додаток описується як «гра телефону з картинками». Це гра для багатьох користувачів, в якій одні студенти повинні показати фразу, а інші роблять припущення про те, що являє собою зображення. Це весело та активно, творчий спосіб поліпшити комунікацію та навичку спільної роботи в команді.
Матеріал підготувала: Томкович Марія
Немає коментарів:
Дописати коментар